2010

Shit vad trött jag var när klockan ringde i morse! Fyra timmars sömn är på tok för lite och för en liten stund så ångrade jag att jag hade bytat tid med Hanna. Men nu är det gött att årets första arbetspass är över och jag har hela kvällen hemma.
Gårdagen firade vi hemma hos familjen Nilsson. Till förrätt fick vi en halv hummer som dom hade fyllt med ett gott smör, rostat bröd och bregott med havssalt (det måste jag köpa hem). Elias tyckte inte om sin så jag fick en halva till och sen tog J och åt upp mina rester....!


Till varmrätt fick vi oxfilé, potatisterrin med västerbottenost och en rödvinssås med blåbär i, så himla gott! Efterrätten bestod av glass med marinerade ananasbitar, nötter, chokladbitar och maränger. Mätta och belåtna väntade vi på att klockan skulle slå tolv!




Fy vad kallt det var när vi var ute och smällde våra raketer och skålade in det nya året, -10 grader! Annika hade också fixat äppleklyftor som ska ge oss bättre hälsa under 2010, den får vi varje år!
Vid halv två fick vi nattamat, korv och bröd, mjölk och juice.
Vi stannade till klockan tre innan vi körde hem och hoppade dirket i säng.....

God fortsättning på det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0