Fredag

Fredagkväll en sån härlig kväll, fredagkväll då du och jag får va tillsammans.... finns det inte en sång som har denna texten?
Tyvärr så får vi inte vara tillsammans för om en halvtimme ska jag köra till jobb! Thomas slutar jobba när jag kör iväg så barnen får klara sig själva en liten stund men det brukar gå bra! Min kväll ska jag spendera tillsammans med Gustaf och alla småttingar som brukar komma in och störa sig, dom tror i och för sig att dom är skitcoola men så är det absolut inte!!! Snälla, snälla låt kvällen passera fort utan problem och snälla, snälla låt Knark-Peter hålla sig borta från affären.....

Kommentarer
Postat av: W

Har knark-peter varit inne igen???

2010-01-08 @ 17:39:15
Postat av: M

Nej inte vad jag har hört!

2010-01-08 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0