Ge dig!

Om man vill vara ledig från jobb så kan man inte komma och fråga dagen innan man vill vara fri för oftast har man redan planer och speciellt inför en helg! Det är fyra tider det handlar om, dels så var det denna helgen och sen var det två tider i nästa vecka. Jag kunde inte ta någon av dom för vi är redan uppbokade med möten och annat.
När sen denna person lägger ut ett meddelande på facebook:

"Jävla schyssta människor man jobbar med, gaaah."

så blir jag förbannad! För det första så kan man inte tacka ja till en tid om man vill vara ledig innan man ska in och leka k--g i -u--en och för det andra så kan man fråga i god tid innan!!! Jag kände min tvingad att svara honom "Då är det en jävla tur att du snart ska sluta då!" Nu fick jag precis ett svar, "Yes".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0